האפליקציה, "ביטוח בדרכים", מעניקה לראשונה מענה אובייקטיבי למבוטחים בממשק עם חברת הביטוח, השמאי וספק שירותי הדרך, בשלבים השונים שלאחר תאונת הדרכים.
האפליקציה מותאמת למערכות הפעלה מבוססות אפל ואנדרואיד. המשתמש יוכל להזין פרטים אישיים ומידע לגבי התאונה בכל זמן ולשלוח את המידע בדוא"ל.
האפליקציה מטפלת בשני נושאים מרכזיים - מידע למבוטח וטופס דיווח במקרה של תאונת דרכים:
טופס הדיווח בנוי באופן תהליכי שמסייע לנהג לאסוף פרטים חשובים במקרה של תאונה. בטופס מוטמעים הסעיפים הנדרשים למילוי כך שגם במקרה של לחץ, הנהג לא ישכח אותם.
המידע באפליקציה מעניק תמונה מלאה למבוטח בכל הדרוש לו במקרה של תאונה או גניבת רכב. למשל, רשימת שמאים מעודכנת, ספקי שירות שונים ועוד.
באפליקציה מוטמעים כלי עזר חיוניים המסייעים במקרי הצורך ובזמן אמת, למשל הקלטת עדויות, איכון מיקום התאונה, פנס או תיעוד תמונות מזירת התאונה.
כמות כלי הרכב המבוטחים בענף רכב רכוש מוערכת ב-2.5 מיליון. בכל שנה מתרחשות כ-370 אלף תאונות דרכים בהן מעורבות חברות ביטוח בטיפול תביעה (כ-1,000 תביעות ביום).
הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר, דורית סלינגר: "האפליקציה, שמאפשרת לראשונה גישה קלה ונוחה למידע באירוע של תאונה או גניבת רכב, מתבססת על מדיניות האגף לסייע במימוש זכויותיו של המבוטח מול חברות הביטוח".
אפליקציית "ביטוח בדרכים" ניתנת להורדה בחינם ב-App Store וב-google play:
· קישורלאפ-סטור
· קישורלגוגלפליי